La millor versió dels nostres alumnes
A través del mètode Kumon, els alumnes adopten un paper actiu en la seva educació mitjançant la pràctica diària i aconsegueixen desenvolupar al màxim les seves competències educatives. Això els dona l’oportunitat de guanyar autonomia, incrementar la seva autoestima i la confiança en ells mateixos i aprendre d’una manera autodidacta, però sempre seguint un pla d’aprenentatge personalitzat preparat pels orientadors dels nostres centres.
A continuació hem recopilat diverses històries d’alumnes que han finalitzat algun dels nostres programes d’aprenentatge. Descobreix com el mètode Kumon els ha ajudat a aconseguir les seves metes!
Miguel Gómez, concloent de Kumon Matemàtiques a Kumon Madrid - Barrio del Pilar
«En Miguel sempre ha destacat per la seva maduresa i responsabilitat. Des de petit va mostrar molt interès per aprendre, i el que més ha desenvolupat amb Kumon és l’autonomia i la concentració», ens diu l’Alberto Picciolato, director de Kumon Madrid - Barrio del Pilar, sobre el seu alumne Miguel Gómez.
En Miguel ens explica que el principal benefici que li ha aportat el programa és desenvolupar operacions i problemes matemàtics molt per sobre del nivell exigit a l’escola: «El que més valoro de Kumon és la possibilitat de seguir un ritme d’aprenentatge propi. Gràcies a Kumon, els nous temes de matemàtiques que he anat estudiant a l’escola ja els coneixia, i això m’ha permès resoldre les activitats i els exàmens amb molta facilitat».
Noa Sánchez, concloent de Kumon Matemàtiques a Kumon Valencia - Císcar
«La Noa és una campiona! Durant molt temps ha estudiat els programes de matemàtiques i lectura. Fa un temps va concloure Kumon Lectura i s’ha esforçat molt per concloure també Kumon Matemàtiques. La Noa és una persona entusiasta i molt treballadora», ens diu l’Alberto Ferrer, director del centre i orientador de la Noa.
«Kumon és un gran mètode per estudiar, aprendre i millorar habilitats en qualsevol àrea d’estudi, però sobretot en matemàtiques. M’ha resultat especialment útil a l’escola, ja que diverses vegades jo ja havia après a Kumon el que ens estava ensenyant el professor», explica la Noa.
Carlota i Guillermo Arija, concloents de Kumon English a Kumon Toledo - Benquerencia
«La Carlota i en Guillermo són molt perseverants, tenen molta il·lusió per avançar i treballen amb molta autonomia. Quan van arribar a Kumon eren molt petits. Em motiva veure com han avançat en el programa d’anglès i han aconseguit concloure’l pràcticament a primària», ens diu la Virginia Mendoza, orientadora de la Carlota i en Guillermo i directora del centre Kumon Toledo - Benquerencia.
La Carlota ha compartit la seva experiència amb el programa: «El principal benefici que m’ha aportat Kumon English és que ara tinc molta més facilitat en anglès i un mètode d’estudi diari que m’ha ajudat molt, principalment en Anglès i Matemàtiques». El que més valora del programa és que els nivells d’aprenentatge no estan associats al currículum escolar i li serveixen de suport per avançar a l’escola. «Amb Kumon he après a treballar amb molta autonomia i motivació per aprendre coses difícils», ens explica.
En paraules del seu germà Guillermo: «Ara soc molt àgil a l’hora de parlar anglès i tinc molta facilitat en l’assignatura. Kumon m’ha ajudat moltíssim en Matemàtiques, Anglès i Llengua. Mai no he tingut problemes amb aquestes matèries». De gran vol ser enginyer i està segur que Kumon l’ajudarà a aconseguir-ho.
Judith Expósito, concloent de Kumon Matemàtiques a Kumon Sitges - CC Oasis
L’Anna di Bartolo, directora del centre i orientadora de la Judith, ens en parla: «Era molt tímida i les mates li costaven. Quan va arribar a Kumon, tenia sis anys i sabia la seqüència numèrica. Ara és una alumna segura i amb confiança en ella mateixa per treure endavant el que vol i capaç de posar-se objectius i complir-los, perquè no es rendeix. És una persona molt valenta», ens diu.
En paraules de la Judith: «Abans de Kumon era una nena insegura i amb por a cometre errors i decebre els altres. Amb Kumon Matemàtiques, he après a organitzar els meus pensaments i a raonar a gran velocitat, he desenvolupat la constància, l’autonomia i, sobretot, he adquirit més confiança en mi mateixa. La meva meta era aconseguir el diploma de concloent de Kumon Matemàtiques. Volia el diploma per demostrar-me a mi mateixa que tinc la capacitat de ser constant per complir les meves metes i, ara que el tinc, sempre em recordarà que puc aconseguir el que em proposo».
Vols que els teus fills desenvolupin totes les seves competències educatives? Sol·licita una prova de nivell gratis aquí!